pengikut ajaran sesatt :D

Wednesday, November 14, 2012

bahaya cinta seorang gay






salam sejahtera & salam 1 malaysia ...


pada hari yang baik ini..sempena hari bermula nya detik umat islam..iaitu maal hijrah..mari laa kiter bersame same berhijrah ke arah kebaikan jugak yerr NYAH!!..

ahhh...arinie cik jambu nk story mory dengan u all tau k!..
bukan ape..dunia sekarang mempunyai masalah inflasi yang amat serius..
iaitu masalah yang besar bagi kaum HAWA..

adalh kekurangan LELAKI..not..i mean LELAKI SEJATI or LELAKI MASCULIN.ahax...
yela..cik jambu pon der jugak pengalaman..ter CRUSH dengan sesorang jejaka yang diSYAKI GAY....disyaki sahaja oke..tetapi kesasihan nyer belom pasti lagy..hanya 99.99% disyaki gay..

lelaki gay selalu akan kelihatan kacak kemas dan bergaya..yang membuat mereka nampak tersangat laa perfect bagi kaum HAWA..tapi malangnyer mereka ini tidak berminat kepada kaum HAWA..mereka lebih cenderung kepada SPECIS diorang..terlepas laa ak  kak jah nk laki handsome macam enrique iglesias..hish hish..

sumer dari kawan ak berkata kenapa sesorang lelaki boleh menjadi gay..ats disebab kan..mereka lebih terpesona@ghairah@berminat pada alat sulit jenis mereka sendiri...

oohhh my lord..ape nak jadi dengan dunia..sepatutnyer kiter akan lebeih tertarik dengan specis berlainan jantina bukan sesame jantina...

agaknyer mereka bosan kot tengok perempuan..well apepun..gay2 yang cik jambu jumper sumer baik2 belaka yaww..
bak kate orang kubur masing2..jadi masing2 mesti mau ingat laa yerkkk...

yang 3 perkara yang sumer manusia mengetahui nyer..:
1)sakit
2)tua
3)MATI

jadi..arinie cik jambu just nak share cuz..cik jambu terjmper dalam satu blog nie tayang pengatin lelaki dibawa lari oleh kekasih GAY nyer..di majlis perkawinan..ahh..ko nampak tak..cinta diorang lagy hebat dari cinta seorang pompuan..jadi mari saksikan video yang agak melucu kan kat tas sane..







No comments:

Post a Comment